Julefrokost-tip-Cleady-privatrengøring

Sådan fik jeg den bedste julefrokost!

Jeg synes faktisk at forberedelserne til selve julefrokosten er super hyggelige. Jeg kan godt lide at gå op i detaljer og gøre det rigtig godt for mine gæster, både med mad, underholdning og borddækning.

Omvendt så har jeg altid hadet alt det, der følger med de efterfølgende dage, for at hjemmet bliver helt sig selv igen. For selv om alt opvasken er taget, så er der bare en følelse af efterfest, som tager dage at komme over.

 

Sidste år prøvede vi noget nyt.
Vi splejsede sammen som en del af julefrokostudgiften, til at få en Cleady-hjælper ud på 2. dagen, 1. dagen brugte jeg på sofaen:-). Cleady-hjælperen kom kl. 10, og imens tog jeg i træningscenteret og mødtes med en gammel veninde til en kop kaffe.

Da jeg kom hjem, var der gjort rent og jeg kunne ikke længere mærke på samme måde, at der havde været godt gang i den om fredagen. Hold nu op, hvor var det skønt og faktisk også en kæmpe lettelse.

 

Vi gør det igen i år.
I år er det igen mig, der er vært for årets julefrokost. Jeg har faktisk selv meldt mig, med det forbehold at der SKULLE være indlagt en Cleady-hjælper i budgettet igen.

Dette er mit absolut bedste råd til at gøre julefrokosten til en stor succes.

 

Rigtig god julefrokost.

Husk at Cleady selvfølgelig også kan hjælpe med rengøring op til din julefrokost.

Book nemt DIN julefrokost-rengøring her!

 

Del indlægget
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone